poniedziałek, 29 października 2012

Dwie broszki

Mimo, że nie wstawiam notek za często, wcale nie próżnuję :) Wciąż tworzę coś nowego. Na dziś mam do pokazania 2 nowe broszki w zupełnie odmiennych kolorach. Ciekawe, która przypadnie Wam bardziej do gustu :)

Oto pierwsza:




Jest w delikatnej kolorystyce przez co pięknie pasuje do jasnych ubrań.

*
A oto druga:






Już niedługo zamierzam udostępnić moje wyroby w kilku internetowych sklepach dlatego bardzo ważna jest dla mnie Wasza opinia. 

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne broszki ;-) Niestety kolorystycznie nie pasują do mnie,ale bardzo mi się podobają ;-)
    Działaj dalej i wstawiaj coś częściej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są śliczne! Sama nie wiem która ładniejsza... Nie mogę się zdecydować. :) Koniecznie gdzieś je wystaw - są cudne. :))

    OdpowiedzUsuń