środa, 6 czerwca 2012

Srebrzysta "Gloria"

Na wstępie chciałam oznajmić wszem i wobec, że wystawiłam 3 z moich broszek na allegro :) Bardzo serdecznie zapraszam do odwiedzenia moich aukcji!
Oto linki:

A tak poza tym, biorąc pod uwagę fakt, że wolnego czasu mam teraz malutko, postanowiłam zapoznać Was z kolejną broszką (wystawiona na allegro), którą zrobiłam już jakiś czas temu. Oto "Gloria". Uwielbiam jej kolory, jest taka delikatna i elegancka! Najciekawsze są koraliki w kolorze indygo (niestety już nigdzie nie mogę takich znaleźć!). Pięknie pasuje do eleganckich ubrań w szarym kolorze oraz do ciemnych czekoladowych brązów i, o dziwo, dżinsu! Broszka robi naprawdę duże wrażenie - wiem co mówię, sprawdziłam :) Poniżej kilka zdjęć:






A na koniec chciałam wszystkich zaprosić na pastelowe candy na blogu Lawendowy Kredens.
Ja biorę udział :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz