niedziela, 3 czerwca 2012

Naszyjnik "Coral"

Koraliki znów poszły w ruch :) Jednak tym razem stworzyłam coś innego - naszyjnik. Do wykonania go zainspirowały mnie kształty i kolory morskich koralowców (a także jedna blogerka). Jest bardzo efektowny i sam z powodzeniem może stanowić całą biżuterię. Niestety zdjęcia jak zwykle są trochę przekłamane - kolor naszyjnika jest nieco bardziej łososiowy niż różowy.


Początkowo chciałam zrobić do kompletu broszkę o podobnym kształcie, ale noszenie naszyjnika i broszki równocześnie dałoby zbyt przytłaczający efekt (naszyjnik nie jest taki mały, ma 6 cm długości i w najszerszych miejscach 5 cm szerokości). Dlatego postanowiłam zrobić bransoletkę. Niedługo pokażę efekty mojej pracy :)


Składniki:
- drobne koraliki Toho Ceylon Peach Blush,
- średnie koraliki Toho Silver-Lined Gray,
- średnie koraliki Toho Silver-Lined Rosaline.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz