piątek, 24 sierpnia 2012

Groszkowy obrazek

Chciałam pokazać Wam te 2 nowe rzeczy, o których wspominałam wcześniej, ale niestety jeszcze nie udało mi się zrobić odpowiednich zdjęć. Wiadomo, mam zamiar pokazać swoje prace z jak najlepszej strony :)

Ale za to mam coś innego. Jest to obrazek wykonany suchymi pastelami. Pośród moich ulubionych kwiatów znajduje się właśnie pachnący groszek. Jest to raczej skromny kwiatek, ale uwielbiam jego słodki zapach! Poza tym podoba mi się też jego delikatność :) 
A jakie są Wasze ulubione kwiaty?


Niedawno były moje urodziny i z wielką niecierpliwością czekam na urodzinowy prezent!
A jest nim paczka po brzegi wypełniona koralikami :)
Paczka - marzenie.
Dlatego już odliczam godziny. Wiem, że będzie po weekendzie i mam nadzieję, że w poniedziałek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz