niedziela, 3 czerwca 2012

Srebrzysta "Georgia"

Każdy mój dzień oprószony jest tęsknotą za tworzeniem.

Niestety nie zawsze mam na to czas - nauka, studia, sprawy życia codziennego ... A jak wiadomo akurat on ucieka najszybciej. Mimo to w każdej wolnej chwili, nawet tej najmniejszej, staram się realizować swoje pasje :) A interesuje mnie właściwie wszystko, co związane jest ze sztuką, tworzeniem, handmadem. Ostatnimi czasy jestem na etapie koralikowych broszek. Wiele osób to dziwi, ale dla mnie przyszywanie tych maleńkich koraliczków (każdego osobno) jest czymś niezwykłym i daje mi wiele radości - zwłaszcza gdy mogę obserwować powstające dzieło! Stworzyłam tego bloga, by móc podzielić się z Wami tym co stworzyłam, ale również tym, co mnie interesuje i inspiruje. W razie jakichkolwiek pytań pozostawiam mojego maila: wiwkawowka@gmail.com



A oto jedno z moich dzieł :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz