niedziela, 17 sierpnia 2014

Powiew jesieni

Nie było mnie tu już baaardzo długo ... A to dlatego, że przez ostatnie tygodnie wiele się u mnie wydarzyło. Główną przyczyną mojej nieobecności na blogu był ... mój ślub! :) Myślę, że to wiele wyjaśnia ;) Bardzo cenię swoją prywatność dlatego też nie będę rozpisywała się na ten temat (musicie mi to wybaczyć). Jedno jest pewne - u boku mojego Ukochanego Mężczyzny jestem najszczęśliwszą kobietą na świecie :) Cała ceremonia zaślubin oraz wesele wyszły wspaniale jednak kosztowały bardzo dużo pracy. Wszystkie dekoracje (począwszy od dekoracji pomostu, na którym braliśmy ślub, przez wystrój sali, stołów, po dobór kwiatów) wykonywałam własnoręcznie wraz z moją mamą, a trochę tego było ;) Samo zaplanowanie jak takie dekoracje będą wyglądały było bardzo czasochłonne. Dlatego też nie miałam nawet chwilki by kontynuować i rozwijać moją pasję. Ale teraz, gdy ten cudowny dzień jest już za nami, mogę znów wrócić do mojej kreatywnej twórczości.


Pochwalę się tylko jednym zdjęciem - jest na nim mój niesamowity bukiet ślubny :)

*

A teraz pora na nowości! Niedługo mam urodziny (22.08) i dostałam już jeden prezent od mojej przyjaciółki. Jest to zestaw filcu w różnych kolorach w formie wełny i specjalna igła do jego zbijania. Oczywiście musiałam go wykorzystać jak najszybciej! I oto efekty:






A na powyższym zdjęciu (ostatnim) elementy z wystroju sali weselnej - styropianowe kule naszpikowane papierowymi kwiatkami :)

Uwielbiam takie kreatywne prezenty! :) A już niedługo pokażę kolejną pracę - ale wszystko w swoim czasie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz