poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Fioletowe inspiracje

Z tego na ile szybko udało mi się zerknąć na moją listę czytelniczą i nowości na Waszych blogach widzę, że klimat świąteczny rozpanoszył się już na dobre ;) A u mnie nie świątecznie, ale za to typowo wiosennie. Postanowiłam stworzyć coś w żywych kolorach. Tak by rozbudzało zmysły świeżym powiewem i dawało pole dla nowych inspiracji :) A że fiolet ostatnio jest mi bardzo bliski - użyłam go jako motyw przewodni. I tak oto powstał poniższy naszyjnik:





Pogoda ostatnio jest coraz piękniejsza, więc miałam okazję zabawić się w małą sesję zdjęciową w ogrodzie :) Wiosenne słońce pięknie wydobyło na światło dzienne wszystkie głębokie odcienie w kryształku Swarovskiego. Oby tego słońca było jak najwięcej! :)

1 komentarz:

  1. Śliczne te Twoje fiolety, podoba mi się też oryginalna krawatka. No a błysk swarka jedyny!

    OdpowiedzUsuń