poniedziałek, 2 grudnia 2013

Nowości - zaległości

Po długiej nieobecności wróciłam, by pokazać Wam nie jedną, ale 3 nowości :) Wszystkie je łączy ta sama cecha - zostały zrobione jako prezent. A więc po kolei ...

Numer 1 - Spinka do włosów

Została wykonana dla mamy mojego narzeczonego :) Jak się okazało kolory, które wybrałam, są jej ulubionymi, co dopełniło radości z prezentu. Formę spinki do włosów wykonałam po raz pierwszy (i na pewno nie ostatni) i jestem baaardzo zadowolona z efektu! Wybrałam ją rozmyślnie, ponieważ obdarowana ma piękne długie włosy, na których takie gadżety świetnie się prezentują :) W spince wykorzystałam kamienie naturalne: awenturyn i agaty indiańskie.




Numer 2 - Broszka

Poniższa broszka została wykonana dla mojej cioci. Jest w typowo jesiennych kolorach. Do jej wykonania użyłam kamieni naturalnych: jadeitu pawiego (środek), awenturynów oraz karneolu (łezka).



Numer 3 - Broszka

Wykonana dla mojej przyjaciółki Justyny (http://robotkijustyny.blox.pl/html) jako prezent urodzinowy :) Z informacji, jakie dostałam, bardzo się podobała dlatego także i jak bardzo cieszę się z tego powodu :) Do jej wykonania wykorzystałam szafirowe i srebrne kryształki oraz czarne kuleczki.





*

Mam nadzieję, że ten mały pokaz choć troszkę zrekompensuje Wam moje nieobecności na blogu ;) 

3 komentarze:

  1. Piękne są obytrzy, ale ta brosia dla mnie naj, może ze względu na porę roku czerwień z zielenią jakoś mi pasuje. Mistrzowskie wykonanie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Doceniam Twoją pracę i dlatego nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    Więcej szczegółów na moim blogu: http://pani-kredka.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko przepiękne :) a spinka jest fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń