wtorek, 3 września 2013

Perła z oceanu

Wakacje już prawie za nami (chociaż ja w tym roku już takowych nie miałam - praca ;), jesień zbliża się dużymi krokami, przydałoby się pomyśleć o nowej kolekcji ... Jest wiele pomysłów, a czas pokaże ile z nich uda mi się zrealizować. Ciekawi mnie jak tam u Was po wakacyjnych miesiącach? Pewnie mam sporo do nadrobienia, bo dawno mnie tu nie było :)

Chciałam pokazać Wam nowy naszyjnik, kolejny z kolekcji półksiężyców. Tym razem "zaatakowałam" kolor niebieski i przeróżne jego odcienie. Użyłam także pereł, turkusów oraz granatowych marmurów.




Kolejna porcja biżuterii już niebawem, muszę tylko zabawić się w fotografa ;)

4 komentarze:

  1. Jest absolutnie piękny!!! Podziwiam cierpliwość i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik przepiękny :)
    Aż nie chce mi się myśleć ile pracy kosztował :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń