czwartek, 30 maja 2013

Naszyjnik z bursztynami

Do wyjazdu do Katowic pozostały mi już tylko 2 tygodnie dlatego każdą wolną chwilę wykorzystuję na tworzenie bursztynowej kolekcji. Niesamowicie mnie to wciągnęło! Nie podejrzewałam, że z bursztynów i koralików można stworzyć tak niesamowite kompozycje. Poza tym okazało się, że bursztyn, jako surowiec, jest bardzo przyjemnym materiałem. Jest lekki i niesamowicie różnorodny. Jeśli chodzi o biżuterię, to są niepodważalne plusy. Mam mnóstwo pomysłów na nowe prace, oby tylko starczyło mi czasu ;)

A teraz pochwalę się najnowszym niepowtarzalnym naszyjnikiem. Niepowtarzalnym, ponieważ nie mam już koralików, których użyłam do jego wykonania. Jest to jeden z 2 (na razie) wzorów naszyjników, który można będzie dostać w Katowicach :) Do jego stworzenia wykorzystałam bursztynowe kaboszony - środkowy, większy ma 2,5 cm natomiast boczne, mniejsze po 2 cm. Efekt ... no cóż, oceńcie sami ;)





1 komentarz: