niedziela, 16 grudnia 2012

Różowe perły

Zacznę od mniej optymistycznej wiadomości. Jednak w tym roku nie uda mi się wprowadzić w życie planu z poprzedniego posta (chciałam stworzyć nieco świąteczną broszkę). Brakuje mi czasu i odpowiednich koralików. Może w przyszłym roku? O ile nie wpadnie mi do głowy nowy - oczywiście lepszy :) - pomysł.

A dziś chciałam Wam zaprezentować nowa porcję kolczyków. Do ich wykonania wybrałam koraliki w kolorze bardzo delikatnego (wręcz cielistego) różu oraz coś, co do czego zawsze miałam słabość - perły. W tym przypadku są to różowe perły - piękne i bardzo delikatne. Stworzone z myślą o romantyczkach, ale i o kobietach eleganckich :) Mimo, że kolczyki nie posiadają kontrastowych kolorów, są bardzo efektowne. Przez swe neutralne kolory pasują do każdej karnacji, typu urody, koloru włosów. 





Ostatnie zdjęcie najbardziej oddaje kolorystykę kolczyków. Ciekawa jestem co o nich myślicie? 

Sztyfty, których użyłam, są srebrne (próba 925). Zamknięcia to tzw. baranki również wykonane ze srebra tej samej próby. Mają wewnątrz silikon, który sprawia, że baranki nie poluzowują się podczas używania.

A teraz pracuję nad kolejnym projektem - nowym naszyjnikiem :) Już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła pokazać Wam rezultaty mojej pracy! Zdradzę tylko, że kolorem przewodnim jest (po raz kolejny) róż ;)

5 komentarzy:

  1. Chciałabym Ci życzyć Wesołych oraz Radosnych Świąt Bożego Narodzenia w gronie rodziny oraz bliskich,zwierzątek i z czym jeszcze dusza zapragnie.
    Pachnącej choinki,trafnych prezentów,dłuższej doby,dużo radości,kopytkującego Mikołaja z Reniferami i nie kończącej się weny Twórczej.
    Życzy Kaori^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie za życzenia:) Mimo że już po świętach również składam Ci serdeczne życzenia :) Abyś nigdy nie przestała tworzyć tak pięknej biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną biżuterię koralikową tworzysz, gratuluję stylu i wyczucia kolorów:)
    Broszka zielono mi jest cudowna, wesoła wiosenna optymistyczna:D
    Będę tu zaglądać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale nie będę pisać komentarzy jeśli nie wyłączysz tej weryfikacji słownej, bo to uciążliwe jest.
    Ciekawe czy wiesz, że ją masz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, takie eteryczne i romantyczne:)

    OdpowiedzUsuń