czwartek, 12 lipca 2012

Tęczowy kolaż

Nie podejrzewałam, że ostatnimi czasy będę aż tak zajęta! Cały czas coś było do zrobienia, także handmade musiał niestety zejść praktycznie na ostatni plan. Ale teraz, w miarę możliwości, będę starała się zamieszczać na bieżąco moje wytwory. Bo jest jeszcze wiele takich, które powinny ujrzeć światło dzienne. 
Na dziś postanowiłam pokazać tęczowy kolaż. Jakiś czas temu kupiłam sobie gazetę (ze względu na to, co napiszę potem, nie będę tu zamieszczać jej nazwy). Miała mi urozmaicić jazdę pociągiem. Niestety nie było w niej zupełnie nic ciekawego! Żeby nie żałować pieniędzy, które jak widać niepotrzebnie wydałam, postanowiłam jakoś tę gazetę wykorzystać. I tak właśnie powstał kolaż. Zależało mi szczególnie na w miarę płynnych przejściach kolorów. Myślę, że osiągnęłam swój cel :)


W rzeczywistości kolory są żywsze jednak aparat niestety tego nie wyłapał.


A tak poza tym chciałam wstępnie pochwalić się, że jestem jedną ze zwyciężczyń Candy zorganizowanego przez Agnieszkę z Lawendowego Kredensu (lawendowykredens.blogspot.com)! Już niedługo pokażę swoją nagrodę :)

2 komentarze:

  1. świetny sposób na wykorzystanie gazety :D Kolaż wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli jednak gazeta na szczęście na coś się przydała:) Piękny tęczowy kolaż!

    OdpowiedzUsuń